Prírodná kozmetika Mylo

Prednedávnom sme okrajovo načali tému ekológie a udržateľného životného štýlu. Dnes budeme pokračovať na tému prírodnej kozmetiky. Vo Sphere sa snažíme podporovať aj lokálnych podnikateľov. Hovorí sa, že ak podporujete malý biznis, podporujete sen. Jedným konkrétnym splneným snom je aj značka Mylo.

Jej príbeh sa začal písať v roku 2013, keď majiteľka skúsila spočiatku vyrábať mydlá a neskôr aj miešať a kombinovať účinné látky z ktorých postupne vznikali konkrétne kozmetické produkty. V súčasnosti je Mylo úspešná lokálna značka, ktorá si našla cestu k mnohým spokojným zákazníkom. V ich ponuke nájdete kompletnú starostlivosť o telo a vlasy pre všetkých členov domácnosti, od tých najmenších až po tých najstarších. Mylo myslí dokonca aj na štvornohých miláčikov a do svojej ponuky zaradilo krém na labky.

Miešať a kombinovať prírodné látky v čo najúčinnejšom pomere pre našu pleť a vlasy môže byť niekedy hotová alchýmia, ktorá si zaslúži uznanie. Filozofia značky Mylo spočíva v čistote, jednoduchosti a prírode. Kozmetiku vyrábajú ručne z byliniek a iných prírodných látok, bez pridania syntetických látok, ktoré častokrát zbytočne zaťažujú našu pleť, aj životné prostredie. Koža je najväčší orgán nášho tela a predsa mu vždy nevenujeme dostatok pozornosti. Len výnimočne sa zaujímame o zloženie našej kozmetiky. Ak si však chceme zachovať zdravú a krásnu pleť, kvalitné zloženie je to, na čo by sme sa mali zamerať.

So stúpajúcim záujmom o bio produkty zisťujeme, že nám predchádzajúce generácie zanechali okrem receptov na tradičné chutné pokrmy aj užitočné recepty pre zdravú a krásnu pleť. Naše staré mamy v minulosti poznali riešenie na takmer každý kožný problém. Vyrábali mydlá a masti obsahujúce čisté prírodné látky s blahodarnými účinkami. Dnes opäť objavujeme ich bohatstvo. Základom výroby Mylo produktov je práve táto jednoduchá, ale zato účinná receptúra opierajúca sa o poznatky a postupy z minulosti.

Oh la la!

Multifunkčný krém z bambuckého masla s vanilkou a levanduľou

Až 99 % Mylo obalov je znova použiteľných a recyklovateľných.

Nám osobne sa veľmi páči aj minimalistický dizajn ich obalov. Tie okrem toho, že úžasne vyzerajú, sú vyrábané s ohľadom na životné prostredie. Až 99 % Mylo obalov je znova použiteľných a recyklovateľných. Obaly sa dajú dokonca vrátiť priamo do akéhokoľvek obchodu predávajúceho Mylo produkty. Ak vo svojej blízkosti takúto predajňu nemáte, obaly môžete zaslať priamo na adresu. Značka svojich zákazníkov do recyklácie motivuje šikovným spôsobom. Zákazníci obdržia za každý vrátený obal poukaz na ďalší nákup v hodnote 50 centov. Samozrejmosťou je aj to, že Mylo pracuje s najkvalitnejšími, zväčša lokálnymi prírodnými zložkami a okrem ich účinnosti a bezpečnosti myslí aj na etický a ekologický aspekt.

Ako vánok

Ošetrujúce sérum na mastnú a aknóznu pleť s rumančekom pravým

Moissanit

Odličovacie a čistiace mlieko na všetky typy pleť (aj citlivú)

Kvetová rosa

Tonikum na zlepšenie hydratácie a revitalizácie pleti

www.mylo.sk

10 % Sphere
kód: SPHERE10

Téma udržateľnosti v dnešnej dobe výrazne rezonuje. Aj vernostný program Sphere sa chce pripojiť k iniciatíve globálnej udržateľnosti a vytvoriť tak lepší život pre každého z nás. Chceme, aby naše podnikanie bolo zodpovedné, a aby všetky naše činnosti prispievali ku zlepšeniu vztahov v spoločnosti aj vzťahu k životnému prostrediu.

Ďalšie inšpirácie zo Sphere pre život

EKO TOPÁNKY

Životné prostredie, a teda ani planéta, nie sú v najlepšom čase. Spoločnosť Ekotopánky sa aktívne podieľa na zvyšovaní povedomia a spájaní síl s cieľom zabezpečiť lepšiu budúcnosť. Pracujú na tom prostredníctvom ponuky výrobkov od značiek, ktoré svoju environmentálnu filozofiu preklopili do svojich výrobných procesov.
Ekológia a udržateľnosť sú piliermi ich filozofie, preto v tejto ponuke nájdeš iba vysoko kvalitné výrobky vyrobené výlučne z prírodných materiálov pomocou výrobných procesov šetrných k životnému prostrediu. Pevne veríme, že ak spoločne vykročíme zelenou cestou, vybudujeme tým zelenú budúcnosť aj tých najmenších.

Čítať viac

Viete koľko vody denne zjeme?

Podľa organizácie GRACE Communications Foundation tvoria potraviny, ktoré jeme, dve tretiny celkovej spotreby vody. Ako je to možné? Jednoducho! Musíme totiž vziať do úvahy druhotnú spotrebu vody, tzv. „virtuálnu vodu“, ktorá sa spotrebuje na výrobu potravín. Ale samozrejme nielen potravín, ale aj oblečenia atď.

Čítať viac

Fast Fashion

Pojem Fast Fashion v poslednej dobe ostro rezonuje v spoločnosti. Prostredníctvom sociálnych sietí na tento nechvályhodný fenomén už dlhší čas upozorňujú aktivisti a blogeri. V obchodných Fast Fashion reťazcoch sa kolekcie obmieňajú každý týždeň. Čo je moderné dnes, nemusí byť zajtra. Každý trend z dielne veľkých módnych domov sa stal vďaka tzv. rýchlej móde dostupným pre každého.

Čítať viac